Thursday 18 August 2011

Ramadhan Al Mubarak

As salam peeps,hari ini genap 18 hari kita sebagai umat islam berpuasa.Hmm you'all berpuasa tak?kalau yang perempuan kita faham la,ada EXCUSE tapi lelaki agak pelik kalau tak berpuasa.errrrr!tak boleh buat suami doh.kan?Actually,bukan pasal itu aku nak ceritakan,tetapi pasal berbuka puasa bersama "classmate",memandangkan nak raya.
Berbuka di padang,you'all pernah?first time semalam sepanjang 5 semester aku melangkah kan kaki berbuka dekat sana,sooo agak "jakun" sebab ramai manusia doh,dah macam nak pergi tengok bola. *hihi
btw,have fun dekat sana.Then,aku boleh cuci mata .haaha!bby,oppsss jangan marah,kita bergurau ^_^
Actually,dekat kuantan ini je rasanya orang berbuka dekat padang,selama aku dekat kL tak pernah pulak kan.soo,aku jadi "excited" haha -;- nanti you'all cuba datang sini,merasa taw..

p/s : ini sahaja gambar yang boleh upload,aku pun pelik.Hmm ada banyak lagi gamba,comingg soon tau. SELAMAT BERPUASA YOU'ALL ^_^



\

No comments:

Post a Comment