Friday 19 August 2011

Semangat bila jauh ^_^



As salam people,have a nice day today.Genap 20 hari kita berpuasa,tinggal 10 hari lagi nak raya,woot woot tak sabar mak,jah.haa ~~ minggu depan baru ber-Shopping.errrrrr /;

Lupakan Rayaaa,buka cerita lain.Nampak gambar atas,mereka semangat aku bila aku jauh duduk terperuk di kuantan.errrr!pffft bosaaannn weyh duduk sini.Sudahh lah aku kerna menghadap pelbagai karenah mereka dan mereka ini,nasib baik ada yang memahami.terima kasih "F" "N" "N".. *MEREKA INI PEREMPUAN*  Kadang-kadang mengadu dengan boyfriend,bestie mereka faham dengan situasi aku,thanks ^_^ .Kalau rasa rinduuu aku akan menghadap gambar,teringat kenangan dulu semasa sekolah *sumpah aku rinddddduuuuuu ./: Aku nak kembali pada zaman dulu,can I ?

Cukup sampai sini,ada juga air mata jatuh nanti . hee ~~ aku cuma nak bagitahu yang mereka dan mereka ini semangat aku bila aku hidup jauh,hanya kenangan mereka di ingatan aku *cettt jiwanng. haa~

k bai people,
lovee ~

No comments:

Post a Comment