Tuesday 16 August 2011

Our Love.Doakan Hubungan Kami :)




2006


2007

2008
2009

2010



2011

Hi as salam peeps,

Ini untuk awok hisham,

baby ,i love you from our first meet.my heart beat faster .almost 7 mnth tak jumpa kan?mesti awok rindu kita kan?hee,kita 10 kali ganda rinduu bby.haaaa ,i malu gila bila you pandang i *blushing doh! baby ,no matter how long you have to take fr me ,i'll be always here and keep waiting ok .no worries .i love you so much ,sangat sangat doh! im nt perfct to accpt any negatve thngs .titew kuwat cemburu,sangat cemburu *cemburu tanda sayang kan?kalau cmburu byk mean sayang banyak gila.hhee .u made my day ,bring joy and hapiness .day by day ,i,togethr & wish this gonna be the last one for me and im sure you have the same feeling kan? ke orang syok sendiri ni?hee
growing up with new people ,new soul & there is you waiting from my heart every single minute kan ?

i do love you with all my heart ,i want you to be mine forever,i love the way to treat me ,respect me , and my family .you are the one i need most and love you bby.
baby,kita mintak maaf sangat2 dekat awok,sbb kita ni selalu marah awok,tuduh awok bby.kita taw tapi kita ni cepat cemburu :( awok knl kita da 5 tahun kan,awok dah taw kita macam mane :) kita jelous awok dekat sana,kita tahu awk tak buat semua tuh tapi hmm :( okay lupakan. :) harap tahun ke 5 lebih baik,lebih bahagia :) muah muah


cinta awok,
farah
xoxo

No comments:

Post a Comment